یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
حسینی مجد

حوزه / حجت الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه نوکری و خدمتگزاری مردم افتخاری برای مدیران است، گفت: با همت مضاعف و روحیه جهادی و خستگی ناپذیر برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه تویسرکان امروز در جمع مدیران شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، به خصوص شهید رئیسی، اظهار داشت: شهید رجایی و شهید باهنر دو اسوه تقوا و فضیلت و چراغ راه دیگر مدیران هستند.

وی با بیان اینکه نوکری و خدمتگزاری مردم افتخاری برای مدیران است، گفت: ما بدون مردم نمی‌توانیم زندگی کنیم و بگوییم مسئول بودیم.

امام جمعه تویسرکان، با اشاره به اینکه دشمن به‌خوبی می‌داند چه کسانی اثر گذارند و لذا افرادی مانند شهیدان رجایی، باهنر و سلیمانی را به شهادت می‌رساند، ابراز کرد: اگرچه در ظاهر این عزیزان را به شهادت می‌رسانند و دیگر از وجود نعمت آنها بی‌بهره می‌شویم، اما راه و مکتب این شهدا راهی پر رونق است و خون آنها درخت انقلاب را استحکام می‌بخشید.

وی خطاب به مدیران تأکید کرد: با همت مضاعف و روحیه جهادی و خستگی ناپذیر برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کنید.

حجت الاسلام حسینی مجد، با بیان اینکه مراقب باشید تا حتی یک ثانیه از وقت خود را در راه خدمت به مردم بیهوده تلف نکنید، یادآور شد: در مسیر انجام وظیفه و خدمت به مردم با تمام توان پای کار باشید و کار را محکم انجام دهید تا مدیون شهدا و مردم نباشیم.

وی با تبریک به رئیس جمهور و دولتمردان جدید، اظهار کرد: با موفقیت دولت، این نظام اسلامی است که اقتدارش افزایش پیدا می‌کند و مشکلات مردم کاهش می‌یابد.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: کمبودهای شهرستان جلو چشم است که باید با برنامه‌ریزی صحیح، اقدامی برای رفع مشکلات و کمبودها انجام شود.

نوکری مردم افتخاری برای مدیران است

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha